LILLESAND FOTOKLUBBS FOTOKONKURRANSE

Innledning:
Fotografen leverer en serie på 3-5 bilder med tema "Fritt". Konseptet består i å velge et tema som blir presentert gjennom bildene og har en gjennomgående "rød tråd". Det er viktig at temaet ditt blir rendyrket og er godt presentert i alle bildene. Forteller bildene dine en historie, eller en følelse?

Veiledning og regler:

1. Tema «Fritt». Eget valg av tema.
  2. Hvem kan delta: Medlemmer av Lillesand Fotoklubb med betalt kontingent.
  3. Innlevering: Bildene sendes pr. e-post til: konkurranse@lillesandfotoklubb.no
  4. Innleveringsfrist:
  5. Antall bilder: Det kan sendes 1-en serie av 3-5 bilder pr. deltaker
  6. Krav til bildene: Jpeg i full kvalitet. Antall pixler på lengste side: 2400.
  7. Ha bildene tilgjengelig i full oppløsning for beste kvalitet ved trykking.
  8. Bildefilene merkes: fornavn_etternavn_1_tema.jpg i rekkefølge de skal fremvises.
  9. Bildene må ikke være vannmerket, heller ikke navn på fotograf i EXIF info.
  10. Bildene blir bedømt av en ekstern jury.
  11. Bilder som tidligere har vunnet i konkurranser i klubbens regi kan ikke delta. Dvs. bilder med 1. premie.
  12. Deltakerne har selv ansvar for og innhent tillatelse fra eventuelle personer/foresatte som er avbildet, hvis nødvendig. Bildene må være sømmelige for framvisning i offentlighet, vær varsom.
  13. Premiering: 1. 2. og 3. premie: Gavekort på bildeprodukter fra Cewe Japan Photo.