Siste nytt og konserter

Klikk her for å begynne å skrive. Ut enim ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur quis.

Fotoklubben reiste 27. januar til Kristiansand for å fotografere i byen i mørket. Her er noen av bildene.

Lillesand Fotoklubb arrangerer en konkurranse i året som blir juryert av en annen fotoklubb. I år var det Bergen Kameraklubb som tok på seg oppgaven og vi premierte vinnerne på årsmøte i februar.

Vi arrangerer fototreff 19. februar kl. 11.00 ved Kaldvell. Her skal vi gå opp langs elva til demningen og forhåpentligvis fotografere slørete vann, flygende fugl og hoppende fisk. Sistnevnte er vel noe usannsynlig, men aldri si aldri. Åpent for alle - ta gjerne med en venn.

Årsmøte

01.02.2022

Vi avholder årsmøte 2. februar i lokalene til Frk. Hangeland. Det vil bli vanlige årsmøte saker som årsberetning, regnskap, budsjett og valg. Vel møtt.

Medlemsinformasjon

Nedlastbart materiell

Det er her du kan begynne å skrive din tekst. Det er bare å klikke og sette i gang. Quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam.

EVK logo

EVK logo (PDF format)
EVK logo (PNG format)

Rapporter og søknadsskjema