Siste nytt og konserter

Klikk her for å begynne å skrive. Ut enim ad minima veniam quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur quis.

Her er resultatet for månedens bilde konkurranse for januar 2024. Bildene ble levert inn på tema "nærhet".

Her er resultatet fra månedens bilde konkurransen for november 2023. Det ble levert inn bilder på temaet "Begynner på T". Fotografene kan dermed bestemme tema selv så lenge det begynner med bokstaven T.

Vi vil gjerne gratulere Ingrid Sofie Mathisen (8 år) som vinner av sitt favoritt bilde i forbindelse med fotokonkurransen "bøker". Ut fra alle stemmesedlene som ble levert inn på Lillesand Folkebibliotek trakk vi altså hennes stemmeseddel. Hun stemte på et bilde fotografert av Anette Tyler og som i konkurranse fikk 3. plass.

Vi hadde sommeravslutning ute i det fri på fototur til Hamresanden ved Kristiansand.

Fotoklubben tok turen til Nes Verk i Froland 22. mai 2022. Etter en god runde rundt i "Den romantiske hage" bestemte vi oss for å besøke Froland Verk. Her er litt bilder fra begge stedene.

Fotoklubben var tilbake til Bredalsholmen Dokk og Fartøyvernsenter utenfor Vågsbygd i Kristiansand, siden vårt første møte i slutten av oktober i 2021. Det var akkurat samme lysforhold og vær som den gang og en skulle tro tiden hadde stått stille. Det kunne dog motbevises på området av forandringer som var gjort på det halve året. Her er noen av...

Medlemsinformasjon

Nedlastbart materiell

Det er her du kan begynne å skrive din tekst. Det er bare å klikke og sette i gang. Quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo nemo enim ipsam.

EVK logo

EVK logo (PDF format)
EVK logo (PNG format)

Rapporter og søknadsskjema