FOTODAG 29. APRIL 2023

Velkommen til Lillesand Folkebibliotek

Pressemelding

Lillesand Fotoklubb og Lillesand folkebibliotek i samarbeid

Lørdag 29. april runder vi av vårens samarbeid mellom fotoklubben og biblioteket. Da blir det åpen Fotodag på biblioteket i hele åpningstiden med ulike stasjoner, der du kan få tips og veiledning av fotoklubbens medlemmer.

Vi tok hull på samarbeidet i januar med et vellykket fotokurs. Samme dag annonserte vi fotokonkurransen på temaet «Bøker». Vi har fått inn mange fine bidrag, og vinnerne vil bli offentliggjort på Fotodagen 29. april.

Allerede nå kan man se alle innsendte bidrag på biblioteket og folkejuryen har avgitt sine stemmer.

På fotodagen blir det stasjoner med portrettfoto, print av bilder, fototeknikk, digitalisering av papirbilder, analog foto og redigering. Vi gleder oss og håper mange benytter anledningen til å få med seg noen tips.